DOPRAVA
DOPRAVA
Příprava objednávky: 1 dní
Doručení do: 1-2 pracovní den
Po podání objednávky nejdříve zboží kompletujeme ve skladu, poté putuje do třídícího centra přepravní společnosti. Po opuštění třídícího centra je aktivována funkce sledování zásilky. V tuto chvíli od nás obdržíte e-mail, díky kterému zjistíte, kde se váš balík právě nachází. Důležité! Tato funkce není aktivní ihned. Obvykle trvá několik hodin, než začne odkaz na stránky přepravce fungovat.
Pokud se balík nepodaří doručit při prvním pokusu, kurýr se jej pokusí doručit ještě jednou, teprve poté je balík na krátkou dobu uložen do místního skladu přepravce a odtamtud je následně odeslán zpět do Lou.
Zkontrolujte, jestli je balík originálně zabalen (originální karton a fólie, na které je nalepen štítek). Pokud je plomba na fóliovém obalu porušena, nepřebírejte zásilku nebo zkontrolujte její obsah za přítomnosti kurýra. V případě rozporu sepište příslušný protokol, který vám poskytne kurýr.
Při registraci vyberte stát doručení a uveďte adresu, na kterou máme váš nákup doručit. Zadejte ji přesně, aby kurýr neměl problém s doručením zásilky. Všechny zásilky jsou v naší firmě pojištěny, je to velmi důležité zejména u dodávek do zahraničí.
Kontaktujte nás na adrese: kontakt@lou.cz. Pokud bude možné do daného státu zásilku doručit, vyhotovíme pro vás individuální kalkulaci nákladů na dopravu a do budoucna se vynasnažíme zařadit možnost dopravy do vámi zvoleného státu do nabídky natrvalo.