PRAVIDLA PRO VRÁCENÍ A REKLAMACI
14 kalendářních dní od obdržení zásilky.
Pokud máte výhrady ohledně své objednávky, kontaktujte nás neprodleně po rozbalení balíku na adresu: kontakt@lou.cz
Výše uvedeného práva nemohou využít osoby, které pořizují dané zboží v souvislosti s provozovanou ekonomickou činností, se současnou žádostí o vystavení faktury - daňového dokladu.
Jediné náklady, které hradíte, jsou náklady na vrácení balíku na naši firemní adresu.
-
Zvolte objednávku
Přihlaste se ke svému účtu v internetovém obchodě a klikněte na „Přidat vratku“ – zobrazí se seznam všech podaných objednávek. Vyberte ze seznamu požadované číslo objednávky a klikněte na „Přidat vratku“.
-
Zvolte zboží k vrácení
Následně označte vracené zboží, důvod vrácení a stiskněte „Přejít dál“.
-
Zvolte způsob vrácení zboží
Nyní zvolte způsob vrácení zboží, klikněte a následně stiskněte „Přejít dál“.
-
Zvolte místo dodání zboží
Dalším krokem bude volba příslušné adresy vrácení, následně stiskněte „Přejít dál“.
-
Zvolte formu vrácení peněz
Dalším krokem je volba způsobu vrácení pohledávky. Ve většině případů obdržíte peníze stejným způsobem, který byl použit k platbě během nákupu, avšak pro bezpečnost prosíme o uvedení čísla bankovního účtu, aby se celý proces urychlil. Po zadání údajů klikněte na „Přejít dál“.
-
Potvrďte svou vratku
Poslední fází přípravy vratky bude ověření všech údajů, pokud jsou správné, stiskněte „Přidat vratku“.
Přejděte na https://lou.cz/returns-open.php
V Lou nemůžete vrátit výhradně zboží, které bylo pořízeno na speciální objednávku (např. gravírování) nebo nesoucí známky používání.
Ano.
Abychom mohli co nejrychleji vyřešit vaši reklamaci, pošlete nám krátký popis vzniku vady a fotografie ve formuláři reklamací - https://lou.cz/rma-open.php. Pošlete nám zboží v originálním obalu s vyplněným formulářem a paragonem. Reklamace bude vyřešena do 14 dní ode dne doručení balíku s reklamovaným zbožím.
Přirozené opotřebení oděvů. Mechanické poškození (odření, roztržení, natržení nebo poškrábání, odtržení ozdob, zipu, gumy, atd.) a poškození vzniklé v důsledku žádné nebo nesprávné údržby. Poškození vzniklé v důsledku používání oděvu v rozporu s určením. Změna barvy oděvů nebo příslušenství s ohledem na použití přírodních materiálů (např. kůže). Pohodlnost oděvů a příslušenství.
Zkontrolujte, jestli je balík originálně zabalen (originální karton a fólie, na které je nalepen štítek). Pokud je plomba na fóliovém obalu porušena, nepřebírejte zásilku nebo zkontrolujte její obsah za přítomnosti kurýra. V případě rozporu sepište příslušný protokol, který vám poskytne kurýr.
Reklamace se vztahuje na předměty originálně vadné. Lou nese odpovědnost vůči spotřebiteli za vady věci po dobu 1 roku od data vydání této věci.
Lou nese o odpovědnost z titulu ručení za fyzické vady, které existovaly v době přechodu rizika na zákazníka, nebo vyplynuly z příčin tkvících v prodaném zboží v tu samou chvíli. Fyzická vada spočívá v rozporu prodaného zboží s kupní smlouvou. Právní základ / Občanský zákoník ze dne 23. dubna 1964 (zák. č. 16, pol. 93 se zm.).