PRAVIDLA PRO VRÁCENÍ A REKLAMACI

Kolik máte času na vrácení?

14 kalendářních dní od obdržení zásilky.

Pokud máte výhrady ohledně své objednávky, kontaktujte nás neprodleně po rozbalení balíku na adresu: kontakt@lou.cz

Výše uvedeného práva nemohou využít osoby, které pořizují dané zboží v souvislosti s provozovanou ekonomickou činností, se současnou žádostí o vystavení faktury - daňového dokladu.

Kolik stojí vrácení?

Jediné náklady, které hradíte, jsou náklady na vrácení balíku na naši firemní adresu.

Jak provést vrácení, když mám účet v obchodě?
  • Zvolte objednávku

    Přihlaste se ke svému účtu v internetovém obchodě a klikněte na „Přidat vratku“ – zobrazí se seznam všech podaných objednávek. Vyberte ze seznamu požadované číslo objednávky a klikněte na „Přidat vratku“.

  • Zvolte zboží k vrácení

    Následně označte vracené zboží, důvod vrácení a stiskněte „Přejít dál“.

  • Zvolte způsob vrácení zboží

    Nyní zvolte způsob vrácení zboží, klikněte a následně stiskněte „Přejít dál“.

  • Zvolte místo dodání zboží

    Dalším krokem bude volba příslušné adresy vrácení, následně stiskněte „Přejít dál“.

  • Zvolte formu vrácení peněz

    Dalším krokem je volba způsobu vrácení pohledávky. Ve většině případů obdržíte peníze stejným způsobem, který byl použit k platbě během nákupu, avšak pro bezpečnost prosíme o uvedení čísla bankovního účtu, aby se celý proces urychlil. Po zadání údajů klikněte na „Přejít dál“.

  • Potvrďte svou vratku

    Poslední fází přípravy vratky bude ověření všech údajů, pokud jsou správné, stiskněte „Přidat vratku“.

Jak provést vrácení, pokud NEMÁM účet v obchodě?

Přejděte na https://lou.cz/returns-open.php

Jaké zboží nelze vrátit?

V Lou nemůžete vrátit výhradně zboží, které bylo pořízeno na speciální objednávku (např. gravírování) nebo nesoucí známky používání.

Mohu vrátit zboží z jiného státu, než ze kterého byla podána objednávka?

Ano.

Jak podat reklamaci?

Abychom mohli co nejrychleji vyřešit vaši reklamaci, pošlete nám krátký popis vzniku vady a fotografie ve formuláři reklamací - https://lou.cz/rma-open.php. Pošlete nám zboží v originálním obalu s vyplněným formulářem a paragonem. Reklamace bude vyřešena do 14 dní ode dne doručení balíku s reklamovaným zbožím.

Jaké zboží nelze reklamovat?

Přirozené opotřebení oděvů. Mechanické poškození (odření, roztržení, natržení nebo poškrábání, odtržení ozdob, zipu, gumy, atd.) a poškození vzniklé v důsledku žádné nebo nesprávné údržby. Poškození vzniklé v důsledku používání oděvu v rozporu s určením. Změna barvy oděvů nebo příslušenství s ohledem na použití přírodních materiálů (např. kůže). Pohodlnost oděvů a příslušenství.

Máte výhrady k obsahu doručeného balíku?

Zkontrolujte, jestli je balík originálně zabalen (originální karton a fólie, na které je nalepen štítek). Pokud je plomba na fóliovém obalu porušena, nepřebírejte zásilku nebo zkontrolujte její obsah za přítomnosti kurýra. V případě rozporu sepište příslušný protokol, který vám poskytne kurýr.

Jaké jsou podmínky reklamace?

Reklamace se vztahuje na předměty originálně vadné. Lou nese odpovědnost vůči spotřebiteli za vady věci po dobu 1 roku od data vydání této věci.
Lou nese o odpovědnost z titulu ručení za fyzické vady, které existovaly v době přechodu rizika na zákazníka, nebo vyplynuly z příčin tkvících v prodaném zboží v tu samou chvíli. Fyzická vada spočívá v rozporu prodaného zboží s kupní smlouvou. Právní základ / Občanský zákoník ze dne 23. dubna 1964 (zák. č. 16, pol. 93 se zm.).

pixel