PRAVIDLA PRO VRÁCENÍ A REKLAMACI
Kolik máte času na vrácení?
30 kalendářních dní od obdržení zásilky.
Pokud máte výhrady ohledně své objednávky, kontaktujte nás neprodleně po rozbalení balíku na adresu: kontakt@lou.cz
Výše uvedeného práva nemohou využít osoby, které pořizují dané zboží v souvislosti s provozovanou ekonomickou činností, se současnou žádostí o vystavení faktury - daňového dokladu.
Kolik stojí vrácení?
Jediné náklady, které hradíte, jsou náklady na vrácení balíku na naši firemní adresu.
Jak provést vrácení, když mám účet v obchodě?
- Zvolte objednávku
Přihlaste se ke svému účtu v internetovém obchodě a klikněte na „Přidat vratku“ – zobrazí se seznam všech podaných objednávek. Vyberte ze seznamu požadované číslo objednávky a klikněte na „Přidat vratku“.
- Zvolte zboží k vrácení
Následně označte vracené zboží, důvod vrácení a stiskněte „Přejít dál“.
- Zvolte způsob vrácení zboží
Nyní zvolte způsob vrácení zboží, klikněte a následně stiskněte „Přejít dál“.
- Zvolte místo dodání zboží
Dalším krokem bude volba příslušné adresy vrácení, následně stiskněte „Přejít dál“.
- Zvolte formu vrácení peněz
Dalším krokem je volba způsobu vrácení pohledávky. Ve většině případů obdržíte peníze stejným způsobem, který byl použit k platbě během nákupu, avšak pro bezpečnost prosíme o uvedení čísla bankovního účtu, aby se celý proces urychlil. Po zadání údajů klikněte na „Přejít dál“.
- Potvrďte svou vratku
Poslední fází přípravy vratky bude ověření všech údajů, pokud jsou správné, stiskněte „Přidat vratku“.
Jak provést vrácení, pokud NEMÁM účet v obchodě?
Přejděte na https://lou.cz/returns-open.php
Jaké zboží nelze vrátit?
V Lou nemůžete vrátit výhradně zboží, které bylo pořízeno na speciální objednávku (např. gravírování) nebo nesoucí známky používání.
Mohu vrátit zboží z jiného státu, než ze kterého byla podána objednávka?
Ano.
Jak podat reklamaci?
Abychom mohli co nejrychleji vyřešit vaši reklamaci, pošlete nám krátký popis vzniku vady a fotografie ve formuláři reklamací - https://lou.cz/rma-open.php. Pošlete nám zboží v originálním obalu s vyplněným formulářem a paragonem. Reklamace bude vyřešena do 14 dní ode dne doručení balíku s reklamovaným zbožím.
Jaké zboží nelze reklamovat?
Přirozené opotřebení oděvů. Mechanické poškození (odření, roztržení, natržení nebo poškrábání, odtržení ozdob, zipu, gumy, atd.) a poškození vzniklé v důsledku žádné nebo nesprávné údržby. Poškození vzniklé v důsledku používání oděvu v rozporu s určením. Změna barvy oděvů nebo příslušenství s ohledem na použití přírodních materiálů (např. kůže). Pohodlnost oděvů a příslušenství.
Máte výhrady k obsahu doručeného balíku?
Zkontrolujte, jestli je balík originálně zabalen (originální karton a fólie, na které je nalepen štítek). Pokud je plomba na fóliovém obalu porušena, nepřebírejte zásilku nebo zkontrolujte její obsah za přítomnosti kurýra. V případě rozporu sepište příslušný protokol, který vám poskytne kurýr.
Jaké jsou podmínky reklamace?
Reklamace se vztahuje na předměty originálně vadné. Lou nese odpovědnost vůči spotřebiteli za vady věci po dobu 1 roku od data vydání této věci.
Lou nese o odpovědnost z titulu ručení za fyzické vady, které existovaly v době přechodu rizika na zákazníka, nebo vyplynuly z příčin tkvících v prodaném zboží v tu samou chvíli. Fyzická vada spočívá v rozporu prodaného zboží s kupní smlouvou. Právní základ / Občanský zákoník ze dne 23. dubna 1964 (zák. č. 16, pol. 93 se zm.).